måndag 7 november 2011

Helgen är till ända

Har haft en otroligt trevlig helg tillsammans med jättefina människor. Att bara spontant bli inbjudan och åka dit och bara vara, känns så himla roligt. Jag kan inte i ord ens förklara hur trevligt jag har haft.

Hoppas på fler sånna helger/dagar, det behöver inte vara så upplanerat allt som ska göras. Men det är jag som äger det stora problemet och måste ha allt planerat. Ska försöka att göra saker och inte planera så mycket. Jag tror att detta skulle göra mig bättre och det kanske till och med skulle göra att jag mår bättre i slutändan.

Nej jag vet att jag har lite andra saker som jag också måste ta tag i för att jag ska kunna leva ett så fantastiskt och lyckligt liv som jag verkligen vill med någon som älskar mig lika mycket som jag älskar honom.


Puss puss

Inga kommentarer: