tisdag 9 augusti 2011

Lokaliserat ljudet

Öppnade dörren ut till trapphuset och kunde lokalisera vad det var som pep, det var inget mindre än brandvarnaren som hänger i taket där ute. jag kan inte somna om så det är bara att vara vaken en stund nu och sen börja med att fixa till sig för en dag på arbetet. Jag har spanat på vädret och det verkar i alla fall inte ska regna nu, men jag kan ha fel på den fronten också. Skulle vara skönt om det inte regnade för igår kom hur mycket regn som helst alltså.

Jag kan känna en sorg men även en väldigt skön känsla inom mig att jag är bara så fri, men ändå så ledsen vissa stunder. Men detta kommer att gå över med tiden. Jag tror att tiden kommer läka de största såren även om det kommer att ta tid. Får hela tiden höra att jag går frammåt i min utveckling när det gäller detta. Kärleken kommer ändå att finnas till denna person det är jag helt övertygad om. Har aldrig älskat någon så mycket som jag har älskat honom.


Puss puss

Inga kommentarer: