lördag 1 maj 2010

första maj

Steg upp tidigt och började att tvätta. Renbäddade sängen och hängde ut täckena och vad tror ni att det kommer från himlen jo REGN så klart. Så täckena var genomsura, och det var bara att försöka att torka dem på bästa sätt.

Var på stan med Evve en stund för att kolla in en parfym men hem kom jag med ett par romarsandaler eller vad det heter och ett par ascoola adidasskor med kardborre. Det kanske är töntigt men jag tycker verkligen att det är jättefina och dessutom var det 70% på dem så vem kunde motstå dem. Inte då jag i alla fall. Jag har ju städat ur i mitt förråd och kastat lite skor och dessa kommer jag att använda hur mycket som helst.

När jag var och tittade på parfymer hittade jag min parfym som jag hade när jag gick i högstadiet eller om det var gymnasiet och de hade slutat med den, men nu finns den åter igen. Tror bestämt att jag måste köpa den eller önska mig den då jag fyller år. För den luktar fortfarande så gudomligt gott. Fräscht och inte allt för mycket.

Nu blir det att göra sig klar för att fara till Anna, Jörgen och lilla Maja. Men innan det ska jag och Micke hinna med att åka till Östanbäck och lämna lite saker också. Blir att spela lite sällskapsspel och surra och snusa på bäbis.
Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!!

Puss puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hade ni trevligt på lördagkväll??
Ha typ fått igång datan nu...känns skönt...måst köpa nya dojor i morgon...ha fått tok skavsår av d ja ha nu...GRRH! vi höres! KRAM