söndag 25 april 2010

hemkommen från IKEA

Kom hem från Ikea sent igår kväll men jag har hunnit packa upp allt som jag shoppade. Tanken är att Micke ska vara så snäll med mig och sätta upp rullgardinen som jag äntligen har fått tag i och det som är ännu bättre är att den var billigare än vad det stod i katalogen att den skulle vara.

Nu är det tvättning av kläder som måste göras eftersom att hela tvättkorgen var proppfull jag fattar inte hur det kunde hända.

Sen hade jag tänkt att jag skulle hinna med att sitta en stund ute i solen också för att få lite mer färg och förhoppningsvis få bort min grymt fula glasögonbränna. Men lite fräknar skulle inte sitta fel.

Blev sjuk av att vara till Happis, allihopa dessutom som blev förkylda. Kan det ha varit något med hotellrummet trto?


Puss puss

Inga kommentarer: