torsdag 1 april 2010

VARNING VARNING!!!

Jag hoppas att alla som ska ut i dag tar det oerhört lugnt både på vägen och på gångvägarna. Jag åkte nämligen buss med min söta kära lilla far i morse och han sa att det var verkligen halt och det fick jag ju bevis på. Han körde sakta sakta för att det var så halt. Spännande körning kan jag tänka mig att det är idag. Tur att jag åker kommunalt och inte behöver köra själv.

Micke ska iväg och jobba eftersom han är ledig från skolan och jag hoppas att han också kör försiktigt och att det har hunnit tina och bli bättre väder. Min söta far undrade om jag hade tänkt komma hem i kväll och jag funderar lite starkt på det faktiskt. Varför ska jag liksom sitta hemma själv på skärtorsdag??? Jag ska fundera hur jag gör, har ju en kortdag först som jag måste arbeta och sen får jag ta ställning till hur jag ska göra. Var trots allt mer än en vecka sen som jag var till dem och hälsade på.

Jag blev så himla glad idag när jag kom till bussen och sen när jag kom till jobbet också. Jag hade fått godis.

Nu är det dags att börja dammtorka här och göra något nyttigt.

Puss puss

Inga kommentarer: