lördag 3 april 2010

Det var ju hur kul som helst ju

Idag har jag och Micke varit en sväng på stan och shoppat en massa. Eller jag har shoppat en massa och han lite mindre än vad jag har. Stadsturen började med att vi åt på Dallas, det var hur gott som helst. Sen så gick vi väl en sisådär 2 timmar eller nått.

Sen begav vi oss hem till Micke och la golv och det var verkligen hur kul som helst. Resultatet är både jag och han väldigt nöjda över. Dock är det bara lite småbitar som ska på plats. Jag var på strålande humör och blev aldrig sur och grinig. Till middag gjorde vi våfflor oj så gott det var. Men inget slår farmors våfflor som hon gjorde då jag var liten. Och med alla dessa olika syltsorter som hon hade. De som var de bästa var att man kunde ha flera sorters sylt på en och samma våffla. Men de visste man var bara hos farmor och farfar som det var så. Minnen är alltid roliga att minnas tillbaka till. Evve tittade förbi hos Micke också och sen följde hon med hem till mig medan Micke åkte iväg på fest. Men han kommer hit sen.

I morgon får vi storstadsfrämmande ända från Göteborg och det ska bli sååååå trevligt att träffa dom, det var såå längesedan.

Puss puss

Inga kommentarer: