fredag 30 juli 2010

Dagens lista


Det här är vad som behöver handlas hem till fröken Karlsson för att hon ska kunna göra en delikat middag. Idag hade jag tänkt att jag skulle bjuda herr Lindberg på inget mindre än rödspätta,gröna ärtor, hemgjord remouladsås och till de pressad potatis. Själv känner jag att det ska bli obehört spännande att se hur mycket jag kommer att äta. Mer än en flugskit tro? Hungrig är jag men matlusten försvann samtidigt som den elaka semesterbacillen "al'a Ö-vik" gjorde mig sjuk. Orkar jag en halv potatis är jag mer än glad. Hoppas ni alla mina vänner slipper denna feber,för rolig har den absolut inte varit. Jag och min dusch har blivit bästa vänner eftersom att två täcken inte räckte var duschen de enda alternativet som gjorde att jag fick upp värmen för en stund. Puss puss

Inga kommentarer: