torsdag 22 juli 2010

Nu är förrådet taget en vända

Då hade jag äntligen städat lite i mitt förråd och lagt allt som jag inte kommer att använda i en kartong och sen ska jag höra med Micke om han tror att hans syskonbarn vill ha kläder annars kommer jag att lämna det till myrorna eller något annat ställe som kommer att ha mer användning av det än vad mitt förråd kommer att ha utav det. Det blir om inte annat ännu mer med plats men jag ska inte stoppa in mer skräp där. Jag skulle behöva gallra där jag har mina skor också annars ser det väl sådär skapligt ut som det brukar göra i ett förråd. Ska en sväng till mamma och pappa nu snart så kan hon kolla i påsen jag kommer till henne med om det är något som verkar vara av intresse eller inte. Jag önskar att jag kunde vara dutkigare och slänga saker än vad jag är. Men jag tränar och tränar för att bli de så kanske en vacker dag har jag lärt mig att göra det!

Puss puss

Inga kommentarer: