måndag 12 juli 2010

SEMESTER!!!

Inatt hade jag jättesvårt att sova, jag vaknade av att det var jättevarmt vilket jag aldrig brukar göra. Sen hade jag tydligen skrikit och haft mig också. Jag vet att jag hade en hemsk mardröm men jag kommer inte ihåg vad den handlade om. Hade ingen aning att Micke kom in och sa hejdå,men jag hade svarat honom så han trodde jag var vaken och fortsatte att prata med mig men fick inget svar tillbaka då insåg han att jag sov.

Idag är min första semesterdag och den kommer jag att spendera i Boviken. Äntligen ska jag få sola och bara rå om mig själv och känna att jag har semester. Detta är för första gången som jag har 4 veckors semester,synd bara att Micke ska arbeta hela semestern. Men jag har full förståelse för att han gör det.

Jag får se till att jag hänger med mina vänner på stranden och bara har det bra, och det tror jag verkligen att jag kommer att klara av. Micke får jag ju träffa på kvällarna.

Puss puss

1 kommentar:

Heléne sa...

Förlåt att svaret dröjt! Men du får låna bilden på dumlekakorna... bara du skriver vem som tagit den :)

Hoppas du får en härlig semester!