måndag 2 augusti 2010

Hurtiga måndagen

Morgonpromenaden gick hur bra som helst. Jag kände innan jag gick iväg att detta kommer att bli tungt. Blev förbisprungen av en löpare och kände att fasen jag måste också prova att löpa lite. Sagt och gjort så gjorde jag det, och jag orkade faktiskt att springa långt. Det trodde jag inte om mig själv faktiskt. Från Solbacken och ner till målet sprang jag utan problem. Eller ja mina skavsår på hälarna gjorde förstås att jag inte kunde ta och springa så fort. Men när de har läkt då kommer jag att försöka hurta runt mer i skogen. Min cykling gör att jag har en rätt hyfsad grundkondis alltså och det tackar jag för. Men jag kan alltid bli lite bättre.

Undra vad dagen kommer att bjuda på idag då, en till promenad ner till mig för att hämta åter min fin fin Karin som skulle behövas hära uppe på Moröhöjden. Men jag tänker vänta till dess att min telefon är laddad så jag har lite ljuv musik i mina öron i stället för en massa bilsvischande hela tiden. Den musiken är jag övertygad om att jag klarar mig utan.

Puss Puss

Inga kommentarer: