onsdag 4 augusti 2010

Regnet de bara öser ner

Idag vaknade jag och hade hur ont som helst i skallen och jag var helt säker på att jag skulle måsta vara tvungen att spy idag, när jag har migrän är de ofta så att jag vill spy. Men eftersom jag inte hade någon nässpray som gör att min migrän släpper hos Micke var de bara för mig att äta lite frukost och allt vackert cykla hem till mig för att ta medicin och sen lägga mig och sova tills dess att jag skulle träffa Camilla på stan.

På stan strosade vi på och försökte komma fram till vad vi skulle köpa i bröllopspresent. JAg kan inget avslöja hära eftersom jag inte vet om bruden läser min blogg. Väljer att vara tyst om det till sen. Vi är i alla fall nöjda över de vi har köpt och hoppas att även dom kommer bli nöjda med de dom får.

När jag var på väg hem hade himlen öppnat sig och jag trodde då aldrig att jag skulle komma mig hem och jag hade sedan länge insett att torr kommer jag absolut inte vara. De jag gjorde när jag kom hem var att jag ställde mig i duschen för att få upp värmen.

Till middag hade Micke beställt plättar så de blir de vi äter idag. Förresten igår provade jag på att göra kroppkakor och de slutade med att jag satt på golvet och grät för att de blev förstörde och som ett enda mos. Men jag fick av min kära mor tips om hur jag ska göra nästa gång, för jag tänker då inte ge mig för att de blev förstörda försa gången jag gör dom. Jag ska övervinna allt och få till dom bra i konsistensen.

Gjorde inga stora fynd alls idag på stan, de jag köpte var nya tallriksunderlägg, oj så fina dom var alltså. Sitter nu och inväntar att Micke ska komma hem.

Puss puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att ni verka nöjda över dagens inköp, till brud å brudgum! :) hoppas d kommer uppskattas av dem...jo verkar regnat ordentligt idag...riktigt blött när jag skulle hem! :( men vattnet behövs nog i skog å mark, vi få se d så! ;) Ha en fortsatt trevlig kväll! :) KRAM