lördag 25 juni 2011

Midsommaraftonen

Hade en underbart trevlig midsommar tillsammans med de som uppskattar min närvaro. Jag fick åka med Henke dit och hem hade jag turen att få åka med Anette och Lars. Jag hade en back-up plan att lillebror skulle komma och hämta oss men skulle de lix till stan så gick det ju super att åka med dom. Vi åt god mat tillsammans sen spelade vi lite krocket, men vi var alldeles för många som var med och banan var till en början alldeles för lång så Frida bestämde att vi skulle göra den kortare och stubinen på alla deltagare blev också kortare och kortare på grund av alla miljoner mygg som fanns ute.

Jag har varit usel på att skriva i bloggen och jag försöker att bli bättre på det, men när sommaren kommer och det finns så himla mycket annat att göra så prioriterar jag självklart det framför att sitta och blogga en massa. Under semestern kanske det kan bli fler inlägg för då gör jag även mer saker.

Puss puss

Inga kommentarer: