onsdag 29 juni 2011

Ny dag

En ny dag och nya möjligheter sitter jag nu på jobbet och ska snart påbörja mitt pass. Jag öppnar idag och jag känner mig full av energi efter att ha sovit sisådär. Solen skiner och fåglarana kvittrar och temperaturen ligger på 28 grader (i solen) så det kommer nog att bli en kanondag även idag. Får hålla tummarna för i kväll är det ju drakrodden som jag tänkte att jag tillsammans med Maja och Anna skulle se. Får se hur det blir om vi äter på området också eller om vi sparar det till i helgen då jag och hon ska in en dag tillsammans. Jag vaknade dock och hade lite ont i min hals, men en sommarförkylning ska jag väl alltid ha. Jordgubbar och grädde i stora lass kommer det att bli i sommar, jag tror redan nu att jag har smällt i mig saäkert 8 kartonger, men vad gör det för nyttigt har jag hört att det är också. Vägde mig här om dagen och nu har jag till min stora fasa gått upp 2 kilo, men jag hoppas att jag kommer att gå ner dem igen, för jag trivdes så bra med min nya vikt. Är kanske bara en svacka eller så är det helt enkelt så att jag är på väg upp ur min svacka och att jag mår mycket bättre.

Puss puss

Inga kommentarer: