onsdag 15 juni 2011

Tack allihopa!

Det har varit dåligt med uppdateringar den sista tiden men jag ska försöka bättre mig nu under sommaren. Den senaste tiden har jag gått och funderat lite hit och dit vad det är som gör livet värt.

Självklart har jag kommit fram till att det finns en hel uppsjö med saker som faktiskt gör det värt att leva fast man vissa gånger i livet bara känner att man(läs jag) vill gå under jorden eller något annat. Jag tackar alla mina undebara vänner för att ni finns och att jag har en oerhört snäll och omtänksam familj som bara vill mitt bästa. Energi och mina batterier laddar jag tillsammans med ingen annan än "min lilla" gulliga Maja. Jag vill bara att du ska veta hur mycket du betyder för tant Denise och att jag älskar dig så himla mycket. Om jag inte hade haft dig när jag har känt att det har varit svårt så vet jag inte vad jag hade gjort. Tack för ditt underbara stöd och dina fina leenden som du ger mig.

Puss puss

Inga kommentarer: