torsdag 10 december 2009

Dagens bravader

Idag har det varit redovisningar för hela slanten på skolan men jag hann även med att få tag i två böcker till en av uppgifterna i detta moment,det känns hur bra som helst. Var dock lite jobbigt att stiga upp i morse.

Har även hunnit med att plocka fram alla tomtar så nu är det tomtar här och var i min lägenhet, det som behöver göras nu är att jag ska dammsuga och sen skura golvet sen får det bli jul för min del. Har dock hunnit med att köpa en eller ja två klappar, men jag måste ta mig i kragen och börja med detta så jag inte måste stressa en massa.

Tog mig en liten tur till mamma och pappa efter att jag hade satt i gång en sista maskin med tvätt, och jag tvättar verkligen varje dag. Alla som känner mig vet väl att jag är en dam som hela tiden tvättar. Nu är de bara att tvätta täckbyxor och täckjackan som jag har kvar och ta bort sängkläderna och tvätta dem. Men det får bli en annan dag.

Tror jag ska baka en liten kaka när jag kommer hem så att jag har något i frysen att bjuda på...

Längtar nu är det verkligen inte länge kvar tills du kommer hem, bara hela 7 dagar kvar,sen får jag också äta godis också fasen vad jag längtar efter dessa gottigheter

Puss puss

Inga kommentarer: