tisdag 8 december 2009

Jag blir snart GAAAAAAAAALEN!!!

Har suttit på Skeria med skolarbete hela dagen och varit så duktig. Nu sitter jag här hemma och försöker att få lite arbeten klara men det är inte det lättaste alls. Men jag försöker göra de bästa jag bara kan. Har läst i studiehandledningen typ 2490403 gånger men jag förstår inte vad som menas. Jag håller kanske på att bli knäpp. Jag tog i alla fall mitt förnuft tillfånga och skickade ett mejl till min lärare för att få kanske lite mer klart för hur jag ska skriva denna uppgift. Eller så skriver jag den som jag tror att den ska vara och får hoppas att det är rätt. Jag känner mig väldigt mycket less på detta just nu. Jag vill vara klar NU!!!

Slog igång min spotify nyss och lyssnar på Beyonce lite och ska bara vila en liten stund innan jag cooolar av.

Jag tvättade en maskin med kläder så att jag har lite kläder att ta på mig, men jag tror att jag ska försöka att tvätta lite mer i morgon på morgonen och sen hoppas på att det ska bli mindre tvätt. Plugg annars hela dagen som är kvar.

1 kommentar:

Frida sa...

Du verkar inte ha det lätt alls gumman! Men hoppas att det ska gå lysande:) Det verkar som du har fått mycket gjort, all beröm till dig:)