tisdag 15 december 2009

Stökigt


Så här ser det ut på mitt bord i köket,det känns som att det är saker överallt. Mest skolböcker och annat som är relaterat till skoluppgifterna. Men jag hoppas snart att det ska vara ordning och reda. Jag vill ha julfint och inte Grejjor överallt. Aja det kunde väl ha varit värre. Nu har jag tagit tag i och städat som jag inte hade gjort på hundra år känns det som. Sitter nu och är lite nervös jag ska iväg på en anställningsintervju idag igen,men denna gång hoppas jag att jag ska få det.:-D när jag kommer hem hade jag tänkt att jag ska försöka slutföra någon av uppgifterna som jag har påbörjat. Inte så mycket kvar tror jag. Bara en som känns väldigt stor men den kanske inte är det när jag väl börjar med den. Gäller att kolla hur mycket poäng det är på den och utgå från det. Annars tror jag att jag kan jobba ihjäl mig. Förresten så ringde dom och undrade om jag kunde jobba på söndag och det tackade jag vill utan att tänka efter. Men kände inte heller att jag kunde tacka nej för jag behöver verkligen pengarna. Puss puss

1 kommentar:

Lovisa sa...

hej hej.
kollade på gina tricot efter den där klänningen, och hittade bara en enda vinröd-lila-aktig, den var i storlek 36... så tyvärr blev det ingen därifrån!