tisdag 22 februari 2011

En lista

1. Hur gammal är du om 5 år? Blev påmind om att jag är riktigt gammal då närmare bestämt 34.

2. Vem var den sista du träffade? Beror på hur man menar, men var min kollega på jobbet.

3. Hur lång är du? 170 cm över havet

4. Vilken var den senaste film du sett? Oj det minns jag inte

5. Vem ringde du senast? Var nog min M

6. Ditt senaste SMS och till vem? Till min Micke

7. Vad är helgens planer? Fest hos Mårten på lördag sen ingen aning

8. Föredrar du att ringa eller skicka SMS? Beror på tillfälle

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.

11. Vilken ögonfärg har du? Blågröna typ

12. När vaknade du idag? Klockan var kring 5 första gången jag vaknade av min migrän tog medicin och somnade om till 6:15

13. Har du någon gång hittat en katt? Svar nej

14. Vilken är din favoritplats? På en plats där jag kan känna lugnet och bara koppla av och njuta av tiden.

15. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkaren

16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Kanske bor på landet då, vem vet?

17. Vad skrämde dig som barn? Monster under sängen skrämde mig väldigt länge.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Tror jag inte, men jag äger inga för det

20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar

21. Sover du med eller utan kläder? Trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre

23. Hur många landskap har du bott i? Bara i Västerbotten

24. Har du någon gång spytt på någon? Inte vad jag minns

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor

26. Är du social? Ja mycket

27. Vilken är din favoritglass? Det finns många glassar jag tycker om men jag måste nog säga att jag tycker bäst om lakritsglass

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa och skämma bort mina nära och kära

29. Tycker du om kinamat? Jo det är mycket gott

30. Tycker du om kaffe? När något smakar kaffe kan jag äta det men det är inte så att jag dricker kaffe dagligen. Dessutom protesterar min mage väldigt mycket om jag dricker kaffe. Tro mig jag har försökt lära mig dricka.

31. Vad dricker du till frukost? Proviva hallon och granatäpple

32. Sover du på någon särskild sida? Mitt i sängen

33. Kan du spela poker? Nej jag har inte fattat grejen med att spela poker

34. Tycker du om att mysa? Ja det gör jag

35. Är du en beroendemänniska? Svar ja

36. Känner du någon med samma födelsedag som dig? Ja, min kompis Camilla

37. Vill du ha barn? Jajemänsan!!

38. Kan du några andra språk än svenska? Ja

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en pool? När det är en svensk sommar så föredrar jag poolen men är jag utomlands vill jag gärna bada i havet även fast havet är så salt.

41. Vad spenderar du helst pengar på? På mig själv och mina nära och kära

42. Äger du dyra smycken? Vad räknas som ett dyrt smycke?

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej!!!

44. Vad var de senaste du stoppade i munnen? Vitkål och morötter

45. Vem är den roligaste människan du känner? Känner många roliga människor så kan inte säga någon specifik

46. Välj ett ärr på din kropp: Det vid mitt öga sen jag rammlade efter att hoppat i soffan och slog i fönsterbrädan.

47. Vad har du för ringsignal? The Wannadies- My hometown

48. Har du kvar något klädesplagg från du var liten? När vi sågs sist pratade mamma om att vi ska gå igenom och se vad som ska vara kvar.

49. Flirtar du mycket? Nej det gör jag inte

50. Vart togs din profilbild? Hos mina vänner

51. Kan du byta olja på bilen? Jag har ingen bil, men jag tror nog kanske att jag skulle kunna fixa det.

52. Har du fått fortkörningsböter? Nope

53. Vilken var den senast bok du läste? Senaste bok som jag läste var nog P.S I love you

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej det är tantvarning

56. Dansar du i bilen? Nej men jag sjunger gärna hellre än bra

57. Vilken radiostation lyssnade du senast på? Rix fm

58. Vad var de senaste du krafsade ner på ett papper? Hm det var nog saker som jag behöver köpa hem

59. När var du i kyrkan senast? När Mickes kusin gifte sig

60. Vilka personer utmanar du? De personer som känner sig manade

Inga kommentarer: