söndag 6 februari 2011

För er som inte visste...

För alla som inte vet så har jag under en tid dissat att vara på facebook och detta kommer jag att fortsätta med. Jag tycker att jag har tid med en massa annat att göra och det känns inte heller som att jag missar en massa för att jag inte är aktiv där heller. Det har snart gått 3 veckor sedan jag var in där och kollade. Vad har jag då blivit till att göra under den tiden? Jo jag har varit social med vänner, sett lite tv och allt annat i min vardag som jag kanske inte har gjort när jag varit på facebook en sisådär 4-5 gånger/dag. Jag kan konstatera så här med facit i handen att jag har alltså varit beroende av att sitta och kolla på facebook. Jag hoppas och vill att det ska fortsätta vara som det nu är.

Igår var vi och kollade på skotertävling och senare på kvällen var vi till min mamma och pappa och käkade middag. Rostas med pommes frites och en jättegod sås till. Till efterätt blev det glass med chokladsås, mumma!!!

Puss puss

Inga kommentarer: