söndag 20 februari 2011

Söndagen är här

Idag har jag varit med mamma pappa och M till Burträskmarknaden. Blev inte alls så mycket med shopping, den enda som någonting handlade var jag och mamma. Jag shoppade mig 15 par sockar så jag ska slippa frysa och mamma köpte munkar som vi skulle fika hos mormor som vi skulle förbi och hälsa på.

Har hunnit med att shoppa mig en resväska och jag är så himla nöjd att ha en helt egen väska och inte behöva låna någons annans. Den är superlätt utan saker i och jag hoppas inte att den kommer att vara så tung för att jag har packat i en massa sen. Nu kan jag påbörja min nedräkning snart. Inte länge kvar nu alltså ;)

Sen när vi kom hem har jag gjort en jättegod kyckllinggryta men det blev då mat till en hel armé vill jag lova er.

Nu i kväll har jag bara tagit det lite lugnt och M åkte nyss hem till sig och det tycker jag i vanlig ordning är lite jobbigt.

Några bilder får avsluta detta blogginlägg. Hittade jättefina bilder på denna sida.






Puss puss

Inga kommentarer: