måndag 14 februari 2011

Kallt

Huvva så kallt det var när jag vaknade alldelles för tidigt i morse. Jag som tidigare varit en morgonmänniska har nu övergått till att vara jättetrött på morgonen i stället för att hoppa upp som en lärka. Fast det är klart för hör jag med min M så kommer han säga att jag babblar på direkt på morgonen då jag vaknat. Men sådan är ju faktiskt jag.

Annars så insåg jag att det allt vackert bara var att stiga upp och jag trallade upp glad i hågen och trodde att det skulle vara en sisådär -15 grader, men när jag tittade på termometern och den visade närmare bestämt -26.8 grader så kände jag hur frysningar gjorde min kropp kall.

När jag senare gick för att klä mig sa jag till min M att han skulle klä sig ordentligt, egentligen behöver jag inte det för det gör han alltid annars också. Men just för att det var så himla kallt ville jag försäkra mig om att han gjorde det.

En frukost för att orka med dagen gjordes och sen var det bara att ta på sig alla 1000 lager kläder innan jag fick skjuts av min bästaste M. Sitter nu här på jobbet (lite för tidigt var jag här)och har hunnit med att städa litegranna och inser att i dag är det ju alla hjärtans dag!!

Puss puss

1 kommentar:

SleepLess sa...

Hoppas att ni får en jättemysig alla hjärtans dag med!! Kraaam