torsdag 31 mars 2011

Avlopp

Jag har varit lite effektiv sen jag kom hem från jobbet. Jag har hunnit med att rensa avloppet i min dusch för det har formligen luktat väldigt illa. Jag har haft så lätt för att rengöra det tidigare men nu tycker jag att det är så vidrigt. För att klara av det hade jag förberett mig med att ha handskar på mig. Men det gick fort och nästan smärtfritt. Jag fick inte ens kvälvningar en enda gång. Vad är det som händer, börjar jag vara van vid att rensa avloppet eller? Bland de sista gångerna som jag gjorde rent i avloppet fick faktiskt min mamma göra det åt mig.

Nu tror jag att jag ska försöka mig på att dammsuga lägenheten litegranna, för det följer ju med en massa grus in nu och det gillar jag inte alls. Har sorterat tvätten som finns i min tvättunna som om jag skulle känna för att tvätta någon dag/kväll så är det bara att trå in det och starta en maskin.

Puss puss

Inga kommentarer: