måndag 21 mars 2011

En vanlig måndag

Idag efter jobbet så gick jag till Brinken för att träna i gymmet. På parkeringen på Domus såg jag några filurer som jag känner så jag gick dit och snackade lite innan jag var redo för att träna. Nere i omklädningsrummet träffade jag Maria från jobbet. Träningen gick hur bra som helst och jag ska vara duktig och träna minst 2 gånger per vecka.

Sen har jag haft fikafrämmande av Evelina S och det var hur trevligt som helst att träffa henne, vi har hur länge som helst snackat om en fika så jag gjorde lite cupcakes och vi satt och surrade om allt möjligt. Hennes kommentar om min lägenhet gjorde mig hur glad som helst. Hon tycker att den är sååå mysig.

Sitter och lyssnar på lite musik eller okej jag läser in texternas betydelse men så kan de vara ibland. Jag som tycker att dansbandsmusik är gräslig har nu hittat 2 låtar som jag tycker är okej. Vad är det som håller på att hända?


Puss puss

Inga kommentarer: