tisdag 22 mars 2011

bakning

När jag slutade att jobba idag fick jag hämtning av SmurF och vi åkte hem till honom och surrade lite innan han skulle iväg på hockeyn och jobba. Trevligt att ses eftersom att det var ett tag sedan sist.

När jag kom hem skulle jag sätta igång och baka lite cupcakes då jag inser att jag har för lite mjöl. Jag tar med mig all min retur och lämnar den och kollar en extra gång vad jag behöver för att kunna göra söta cupcakes så jag inte ska behöva gå en tredje gång. Jag hittade mitt recept här Jag gjorde dessa sist men då hade jag ingen muffinsform så dom flöt ut och såg inte kloka ut alls. Men denna gång blev dom faktiskt riktigt fina och höga, sen får vi se vilken frosting som jag hade tänkt att göra. Annars har jag inte alls gjort så mycket annat i kväll.

Puss puss

Inga kommentarer: