fredag 16 september 2011

Fredag vilken jättebra dag

Jag har sovit hur oroligt som helst i natt, jag har vaknat minst 4 gånger.Detta är absolut inte likt mig. Har jag lagt mig för att sova har jag somnat efetr en halvtimme och sen vaknat 1 gång på natten. Men jag vet att jag är väldigt stressad och mår inte bra så kanske är det som gör att det är svårt att sova. Eller om det är för att jag somnade av en stund i soffan. Migränen är lite bättre nu, förkylningen har gjort att migränen försvinner. Jag hoppas verkligen att den ska hålla sig borta för jag har fått ta medicin varje dag denna vecka. Det är inte klokt. Jag ska bara vila upp mig och ta det lugnt nu i helgen. Jag måste ta mig i kragen och boka tid hos läkaren för jag känner att detta håller inte i längden.

Puss puss

Inga kommentarer: