söndag 11 september 2011

Vilken dag

Oj vad jag har varit effektiv sedan jag vaknade i morse. Jag har hunnit slita bort sängkläderna och sätta dit nya. Kört 2 maskiner med tvätt, dammsugat dammtorkat och skurat golvet på en timme. Sen har jag även hunnit med en cykeltur till affären för att hämta ut ett paket som jag har beställt.

Nu sitter jag bara och tar igen mig innan jag ska ner och hämta de som jag har i tummlaren och sedan vidare upp till solbacken för att shoppa lite på rusta.

Jag har blivit helt galen i Grummes citronsåpa. Jag använder den till allting här hemma, när jag skurar när jag rengör inne på toa eller skåparna i köket. Helst sjukt vad bra den är, jag ska sluta med att köpa alla dåliga och ickemiljövänliga rengöringsmedel.För några dagar sedan gick jag igenom all min rengöring och nu låter det som att jag har en hel skåp full med rengöringsmedel men det har jag verkligen inte. Jag känner mig så glad och lycklig när jag har fått städa och bara göra det fint överallt.

Nej nu har jag babblat på om en massa onödig dynga så jag tror jag ska sätta mig på cykeln och dra i väg till Sunny hill en repa. Förresten sa jag hur varmt och skönt höstväder det är idag?



Puss puss

Inga kommentarer: