måndag 25 januari 2010

Dagens bravader

Nu har jag jobbat på mitt nya jobb i en vecka och jag är hur slut som helst när jag kommer hem från jobbet. Jag vet att jag inte är van att arbeta heltid och sen är de en massa nya intryck men jag undrar hur länge som jag ska vara så här trött om kvällarna??

Var och bytte det fina armbandet som jag fick av mamma och pappa i examenspresent i dag, så nu har jag råd till en till berlock till armbandet. Men jag kommer inte att våga ha de på mig allt för ofta, ska vara såååå rädd om det!!

I kväll blir det bara att ta det lugnt och försöka ta kort på mina blommor som jag fick. Men jag hade tänkt ta kort med mobilen men den hade slut batteri.

Blir att vila en stund och diska innan Evve kommer förbi mig en liten stund.


Puss puss

1 kommentar:

Emma sa...

Jag brukar också läsa din blogg.. ska kommentera mera i fortsättningen!=)