fredag 29 januari 2010

Spelkväll

Jag var till mamma och pappa och åt middag efter att jag hade slutat jobba, men de blev absolut en djuodykning i mamma och pappas frys och när vi trodde att vi hittade allt som behövdes till maten så saknades en ingridiens så det var bara att tänka om. Åkte med den sista bussen som gick nu när jag har busskort så slipper någon skjutsa hem mig. Okej att jag kan gå men det var ås kallt plus att det var så himla knöligt under mina täckbyxor när jag har ett par jeans som känns väldigt tajta.

Ikväll har det varit spelkväll hemma hos mig med Sofia, Bernt, Nina Henke och jag. Vi utmanade killarna i "med andra ord " och vi vann båda gångerna. Vi är bäst så är det bara.

Nu blir det att fundera vad jag behöver ha med mig då jag ska åka till Piteå i morgon och träffa alla brudar, blir att ta bussen dit.

Puss puss på er!!!

2 kommentarer:

Liill-Annna sa...

Hejja hejja...
De e bra att visa killarna vem som är bäst ;) ..hi hi..

Nisan82 sa...

Ja visst är det så, de ska inte tro att det är dom som är det hela tiden :) eller hur?