fredag 8 januari 2010

soligt ute

Sitter här inne och gör inte allt för mycket. Funderar på om jag ska ta mig en liten promenad och utforska denna stad lite granna. Solen lyser och det ser inte allt för kallt ut ute. Här finns ingen termometer så kan inte veta hur kallt det är. Jag kan inte gå vilse hoppas jag, eftersom jag varit ute och gått tidigare på egen hand och hittat dit jag ska och hem också. Helt utan lokalsinne anser jag inte att jag har.
Sen får jag se vad som händer till kvällen, nu är det inte många dagar kvar innan jag åker hem. Är blandade känslor att åka hem, vill men vill inte på samma gång.
När jag står där på flygplatsen då allt är definitivt och tårarna kommer att rinna ner för kinderna kommer jag måsta nypa mig i armen för att veta om det är sanning eller om jag abra drömmer.

Puss på er!!

Inga kommentarer: