måndag 11 januari 2010

I Skellefteå igen

Nu var man hemma igen och allt känns bara så konstigt. Fick ett sms av Frida där hon var så söt och berättade att hon saknade mig redan och att det var tomt att bara vara tre här och inte någon jag som var där.

Men som sagt vi ses säkert snart igen, eller vi får se till att vi gör det!!!

Skriver lite på mitt skolarbete och det går hur bra som helst, bra att kanske ha tagit en paus i mitt skolarbete då jag har varit borta!!

Saknar er allihopa!

Mamma och pappa var så söta där de stod på flygplatsen och väntade på mig, fasen vad jag insåg att jag har saknat dem. När jag kramade om min pappa som är som en teddybjörn insåg jag att min röst inte skulle bära när jag försökte prata med han. Sov över hemma hos dem och är snart på väg hem till min lya för att packa lite för att vara i Luleå till onsdag.



Puss puss

Inga kommentarer: