onsdag 5 januari 2011

Årskrönika för 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag firade nyårsafton i Göteborg, provade på att paddla kajak och att köra fyrhjuling.

Har du några nyårslöften?
Som alla andra har jag nyårslöften som jag faktiskt hoppas att jag kommer att hålla mer än bara i 2 veckor. Kommer att kämpa på och inte ge upp i första taget.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jajemänsan

Vilka länder besökte du?
Sverige Sverige och åter Sverige för jag antar att Göteborg inte är något annat land :P

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
12/2 är en makisk dag och kväll

Vad var din största framgång 2010?
Att jag som hade börjat tvivla på kärleken faktiskt hittade min prins

Största misstaget?
Att mina nära (läs mina föräldrar) få ta en massa skit när jag är på dåligt humör. Att min ilska helt enkelt går ut på fel person/personer

Bästa köpet?
Min bärbara dator

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, skor och väskor

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick träffade min prins Micke

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Lady Gagas - Bad Romance och självklart en massa andra låtar

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag hoppas på gladare, men det är klart att jag har fällt en och annan tår också

Vad önskar du att du gjort mer?
Att jag i vissa situationer sagt ifrån och inte tolererat att bli orättvist behandlad

Favoritprogram på TV?
Ser nästan aldrig på tv, har slutat följa serier totalt så kan tyvärr inte svara på detta.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Först bjöd jag min mamma och pappa samt min pojkvän på middag, som fortsatte med en Mary Kay hudvårdsklass tillsammans med min mamma , faster, Evve och min kusin Lovisa(hudvårdskonsulenten) och sen bjöd jag på lite fika. En oförglömlig dag som gick i lugnets tecken. Kanske beror på att det var en söndag

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jag tar på mig det jag trivs i och tycker är skönt.

Den bästa nya personen du träffade?
Helt klart min alldelles egna Micke

P.S det kanske var lite sent att skriva en sådan här så sent men bättre sent än aldrig alltså

Inga kommentarer: