söndag 2 januari 2011

första skoterturen för i år


Idag har jag varit ute med Micke och hans syskonbarn på en långtur med skotern.Vilken underbar utflykt och så lugnt och fridfullt det kan vara att vara ute i skog och mark tillsammans med de som jag tycker om. jag tror att även tjejerna uppskattade utflykten. Grilla korv och pinnbröd och dricka varm choklad, i mitt fall blev det ett jättegott te.

Nu är det dags att göra sig klar för att åka och fika hos några vänner i Boliden. Fast först måste jag ta och diska litegranna. Köpte jättefina skålar på IcaMaxi men klisterlappen vill inte släppa. Så la dem en stund i blöt.

I morgon är det även dags att åter jobba och jag som öppnar på måndagar, det känns segt men det kommer nog att gå galant ändå. Är jag lixs uppe är det inga problem för mig.jag är ju världens morgonpigagste.



Puss puss

Inga kommentarer: