torsdag 6 januari 2011

Vad tycker du?



Denna gjorde att min hjärna frys till is och att jag fick rysningar i hela kroppen. Den var dock fin, men jag kan ju inte ha ett laptopskydd som gör att jag fryser hela tiden.



Jag har ju alltid tyckt att det är så fint med hjärtan och de var så fint med att det var olika färger på dem.




Trots allt är nog denna min favorit men jag vill gärna ha kommentarer om vilken som nu tycker är fin också. Det som jag tycker är ett litet minus är att bakgrunden är så pass mörk. Måste nog fundera så att jag inte gör något förhastat.


igår hade jag en supertrevlig kväll tillsammans med bästa Camilla. Vi åt tacos tillsammans och meningen var att vi skulle gå ut på Club 27, men både jag och hon blev så trötta så vi stannade hemma hos mig och snackade en massa och såg lite tv och kollade på resor och drömde oss bort till Thailand som jag hoppas blir mitt nästa resmål eftersom att det är en dröm som jag har. Hade ju chansen att åka dit med mina kompisar eftersom att det var ju bestämt att vi skulle åka men i samband att vi hade bokat resan kom jag in på min förskolläarautbildning och jag ångrar mig verkligen inte att jag gick skola i stället. Att resa kommer ju fler gånger än att bli antagen på en utbildning. Resa kan jag göra sen och det hoppas jag att jag kommer att få tillfälle att göra också.

Puss puss

Inga kommentarer: