söndag 23 januari 2011

Gårdagens utflykt

Igår var det en toppendag och jag hade äran att få följa med 5 grabbar ut på en skotertur. Det var grymt trevligt, men när kvällen kom var jag knäckt och slut och det hände inte många knop för mig. Det mest ansträngande som jag gjorde var att duscha diska och tillaga hemmagjord chokladsås till glassen som vi åt senare på kvällen. Micke han hotade med att han skulle skjutsa hem mig eftersom att han var helt övertygad om att jag hade feber för att jag frös så himla mycket. Men en dusch gjorde att jag blev människa igen och orkade vara lite social med främmandet som kom.

Som ni kanske har märkt är jag inte på facebook och jag vet inte hur länge som jag ska göra detta uppehåll. Jag känner att jag klarar mig rätt bra att inte var nyfiken vad alla andra människor gör och sen anser jag inte heller att jag missar någon viktig information heller. Vill någon så gärna ha tag i mig och att vi ska ses eller något får den/denna person anstränga sig och ringa till mig eller sms:a. Jag tycker att jag gör annat än att sitta vid datorn nu för tiden också. Vilket jag tycker är bra. Bättre att gå en promenad eller köra en skotertur.

Har lite ont var stans idag efter strapatsen igår.

Neäe nu är det dags att jag beger mig ut på en promenad i detta fina väder som vi har idag.

Puss puss

Inga kommentarer: