onsdag 6 oktober 2010

Jag är dålig

Jag känner att jag inte har samma tid som jag förr hade och blogga en massa, jag gör annat som jag tycker är betydligt roligare och det hoppas jag att ni har överseende med allihopa. När det blir grått och trist väder ute kanske jag orkar med att vara mer aktiv och skriva en massa.

Kom i alla fall hem från jobbet för en stund sedan. Stannade av på Coop och handlade lite mat som saknades i denna tomma och ekande kylen. Så är det allt för ofta hos mig skulle jag vilja påstå. Nu dags att göra krubb.

Puss puss

2 kommentarer:

Evelina sa...

Klokt val! men synd för oss andra! :(
KRAM

SleepLess sa...

Håller med föregående talare :P Klokt val... gör det som känns rätt... Att tvinga sig till att skriva gör oftast att man inte skriver så bra... eller tycker att det är kul då.
Jag bloggar inte heller så mycket alls nu för tiden...
Så jag förstår dig fullt och fast!
Men jag kikar ändå in med jämna mellanrum hära :)

Kramar på dig vännen