tisdag 12 oktober 2010

Varöfr ska alltid jag vara drabbad?

Satt fint i magen med lite broccolisoppa och mackor med ost på. Nu är jag på banan igen efter en låång arbetsdag.

Känner att jag håller på att bli förkyld, de är kanske därför dagen kändes alldelles extra lång.

På min rast passade jag på att vara förbi på både coop och apoteket för att kurera mig med diverse läkemedel och annat som kan vara bra att ha hemma. Jag hoppas att det inte bryter ut mer även om jag ibland kunde önska att det skulle vara bra att få vara ordentligt sjuk en enda gång och sen inte vara så där halvkrasslig hela hösten.

Därför blir det en absolut stillsam kväll med en film och en massa soffmys, och sen tror jag också att vi ska lyxa till det och tända en massa värmeljus. Nu börjar det att vara mörkare och dyrstare tider så vad passar inte bättre då??? Att tända ljus älskar jag.

Puss puss

1 kommentar:

Evelina sa...

Krya på dig vännen! :) Mys åt studenten me! :) höres! KRAM :)