söndag 10 oktober 2010

Å så kom söndagen springandes

Sitter här och känner lugnet. Igår vart en allmänt slöardag efter att jag varit upp på Solbacken. Ny tag i dag i stället. Jag har hunnit med att renbädda sängen och vädrat sängkläderna och även satt dit nya sängkläder. Sitter nu och väntar på att det som snurrar runt i tvättmaskinen ska bli klart så att jag kan hänga upp det på tork. Kom på att jag kanske måste ta hand om de som hänger på sträcet också. Men det tar inte många minuter vill jag lova.

Var har denna helg tagit vägen egentligen? När fredagen kommer känns det som att det är en LÅÅÅNg helg som väntar men den tar väldigt fort slut och det känns som att jag inget men meningsfullt har gjort.

Puss puss

1 kommentar:

Evelina sa...

Vännen! klart du gjort meningsfulla saker, d gör du hela tiden! ;) Kram