måndag 9 november 2009

Ångest så det räcker och blir över

Jag har sådan grym ångest idag och det är för att jag måste lämna Göteborg, jag hade kunnat stanna här hur länge som helst.

Har haft det så himla trevligt när jag har varit här även om det har bestått av diskussioner vissa gånger. Jag har packat ihop de mesta i min resväska och inser att jag har shoppat lite kläder också. Men jag tror nog att det ska gå ändå.

Nyss lät det i dörren och in kommer Patric, det gick inte för honom att arbeta i dag för att han inte kände sig så pigg. Konstigt skulle det vara om han skulle klara sig från förkylningen då han har umgåtts med 3 stycken sjuklingar. Hoppas han snart är pigg och på banan igen, för det är absolut inte trevligt att ligga hemma och vara sjuk. Jag har börjat att repa mig och känna mig helt okej nu.

Men som sagt så vill jag inte hem. I morgon är det Pink som gäller på kvällen, och det kommer att bli en upplevelse som jag kommer att glömma väldigt sent tror jag. Öronproppar har jag sedan jag och Frida var och såg på Winnerbäck för det tror jag att jag kan behöva eftersom jag brukar vara lite känslig för ljud och plus att då jag har varit dålig i förkylningen så har öronen värkt också.

Fast ska jag vara ärlig längtar jag hem bara lite grann, men det är ju inte för att det är fel på sällskapet. utan jag känner att det är dags att komma igång med det sista i skolan också så att jag blir klar någon gång.

Göteborg jag kommer att sakna er, men jag hoppas att jag kommer att få återse er alla snart igen.

Lät som att Frida skulle följa med till flygplatsen i kväll och det har jag absolut inget emot att hon gör. Men avskedet vet jag kommer bli väldigt tufft för mig. Men jag får tänka att det är inte så länge tills jag träffar alla igen om de nu blir så att jag kommer att åka ner till nyårsafton.

Incheckningen är klar så de är inget att oroa sig över utan nu är det bara de sista som ska ner och de stoppar jag ner just innan jag åker.
Puss puss på er!!

Inga kommentarer: