onsdag 4 november 2009

Till alla som läser bloggen

Hejsan allesammans!
Jag har hört från flera håll att det har haft problem med att kommentera min blogg och jag vet tyvärr inte vad det kan bero på att det inte går. Jag ska titta efter och se om de är någon inställning som jag måste ändra på. De man kan göra då man skall kommentera här är att trycka i open/url och kommentera så då tror jag att det ska fungera.

Sitter i alla fall och surfar lite och försöker att vara lite duktig och läsa i en bok till skolan men jag gör allt annat som jag brukar vara väldigt duktig på att göra.

Tog mig en låååång sovmorgon i morse och sen knatade jag ner till ica och handlade lite som jag saknade för att kunna fixa middagen. Blev oerhört sugen på korv stroganoff och ris så de hade jag tänkt att jag skulle ha klart till Patric kommer hem från jobbet.

Startade en tvättmaskin mitt på dagen eftersom jag har tagit med mig på tok för lite kläder, och den verkar ju ta halva dagen innan den blir klar.

Jag hade som bestämt mig för att jag skulle ta en promenad i skogen för en av dagarna här när vi skulle åka till Pierre och Frida fick jag syn på en gångväg som jag kände att jag behövde utforska lite. Men jag har känt mig lite seg och inte orkat med att röra på mig alldelles för mycket. Känns som att jag skulle lätt kunna gå vilse här också.

Lite stolt är jag allt över mig själv jag har åkt buss in till Göteborg helt själv även om jag höll på att stiga av några hållplatser för tidigt. Men det var ju tur att busschauffören var så trevlig och att de var bara att fråga han.

Har planer att jag ska spatsera i väg till Göteborgs kex och köpa med mig lite hem till min familj som är så snälla och tar hand om min lägenhet då jag är borta.

Har inte tagit så mycket kort men jag ska gulla lite med Frida och fråga om jag kan få några av henne. hade slut ström i kameran så jag har laddat den men sen glömt ta med mig den. Bara den är laddad till då jag åker till Stockholm.

Det är bara för underbart :D

Puss puss på er!!

Inga kommentarer: