onsdag 18 november 2009

Effektiv eller

Blir att ta det lugnt i kvääll eftersom det är tidig morgon imorgon som gäller. Känner mig inte alls taggad för fem öre. Jag har ju börjat förstå vad det innebär att ta sovmorgon, här är jag inte uppe förrän tidigast halv åtta. Får se till att väskan är packad och klar så det är bara att stiga upp och äta lite frukost och sen kuta till bussen. Kanske ska se till att de in i minsta detalj är klart.

Hur kan detta komma sig att jag har blivit en som inte tycker om morgonen, jag som alltid har varit så morgonpigg och kvällstrött. Men kvällstrött är jag fortfarande.

Har varit en väldigt snabb sväng ner till stan för att handla en del saker som jag inte har hunnit med tidigare i veckan. Var in och de fick bryta till bågarna på mina glasögon för att jag får ont bakom öronen av dom. Blev tydligen alldelles röd bakom öronen inte bra alls.

Sen fortsatte pluggandet och jag tror att det blir att göra någopn middag och sen läsa det sista kapitlet och sen försöka att få in citaten lite överallt så blir det nog jättebra detta.

Puss puss

Inga kommentarer: