onsdag 11 november 2009

Hemma igen :(

Nu sitter jag här hemma igen efter att ha varit borta i exakt 14 dagar. Detta har varit hur bra som helst och jag längtar redan till att det ska bli nyårs så att jag kan åka ner igen och hälsa på alla glada gömmor och göbbar. Det blev ett tufft avsked från Frida men vad hade jag förväntat mig liksom??

Har ett tvättberg som jag har betat av mer än hälften av och sen har jag lyckats tömma hela resväskan så att mamma kan ta hem den då hon kommer till mig för att hälsa på mig i kväll. Känns som att det var ett halvår sedan som jag träffade henne.

Jag hittade en affär i Stockholm som blev den affären som jag diggar mest av alla där. Alla saker var så fina och var verkligen min stil. Köpte massor massor där. Bland annat lite till min julpyntning och ljus som är svarta. Har väntat att Biboköp ska få in nya ljus men de verkade inte så, tur att jag hade ögonen öppna och såg att de fanns där.

Nu i kväll har mamma varit här och jag har tvättat klart och sen har jag funderat lite över vad skolarbetet som ska göras ska handla om. Jag har nog kommit fram till vissa saker och det kommer nog att bli hur bra som helst tror jag.

Dags att snart ta en dusch och äntligen lägga sig och sova, kommer sova som en stock i natt.

Puss på er!!!

Inga kommentarer: