onsdag 18 november 2009

gällande kommentarer

Är det någon som fortfarande inte kan kommentera mina inlägg så säg till för de har visst varit ett stort problem har jag fått höra. Jag har i alla fall försökt lösa det så att det ska gå att kommentera. Det är därför jag vill veta om det inte går att kommentera.

Forstätter att skriva en massa skoluppgifter, och nu känns det som att jag är med i matchen och har börjat få lite ordning vad de handlar om detta moment som jag läser. Det har alltså sina för- och nackdelar att vara borta. Jag ångrar verkligen inte att jag var borta så länge, det var det verkligen värt. Snart är det ju dags igen för ledighet :D

Nu är det inte länge kvar det är 30 dagar kvar till Frida S kommer hem och det ska bli så kul, och fatta vad galna saker vi kommer att hitta på under tiden :D

Sen är det inte alls länge till jag kommer ner och ska fira nyår tillsammans med allihopa det är bara 40 dagar till dess säger hon som inte räknar dagar eller *skrattar*

Puss puss på er!

Inga kommentarer: