söndag 1 november 2009

Winnerbäck ikväll


Sitter i bilen på väg hem från Winnerbäcks konsert. Han var grymt bra och jag ångrar inte att jag for och såg honom. För Frida var detta den första konsert som hon har varit på och hon tycker att de var värt att fara och se den. Sitter nu och hör hur regnet droppar ner på biltaket känns skönt att sitta inne. För det blåser som fasen ute,är hur tur som helst att jag bestämde mig för att ta med mig min vinterjacka. Helgen har bestått av fest både på fredagen och lördagen. På fredag var det fest hemma hos Frida och Pierre för att Frida hade fyllt år. Innan festen började var vi en tur på stan så jag fick åka buss från Kungälv själv. Det gick hur bra som helst. Kände mig lite vilsen men jag frågade busschauffören och han svarade mig allt trevligt och vackert och undrade var jag skulle. Fick träffa kompisar till Frida och Pierre som var hur trevliga som helst. Hade inte trott annat egentligen. Patric var nykter och körde hem till Kungälv på natten. Vi gick och la oss direkt vi kom hem och sen skulle vi upp tidigt på lördagen och se hockeyn på Skandinavium och se AIK som mötte Frölunda. Det gick inge vidare men sällskapet och allt gjorde det skoj. Gick och åt på donken och åt middag även om jag inte gillar deras mat. Sen bar det av till heaven 23 där vi stannade en stund och sen drog vi vidare till Torslanda till några. Söndagen har vi varit hem till Pierre och Patrics pappa och sett fotbollen och ätit hemmagjord pizza. Imorgon när Patric jobbar tror jag det blir en skogspromenad för att utforska litegranna. Puss puss på er!

1 kommentar:

SleepLess sa...

Så kul att Lasse var bra :D men, det brukar han ju vara :)
Hoppas du har det underbart!
Kramar på dig vännen