fredag 30 oktober 2009

Nu är jag framme


Som på bilden kommer mitt liv se ut ett tag framöver. Jag kommer att leva i en väska. Kom fram igår vid 23 tiden och resan hit gick bara bra förutom då jag kom till Arlanda och skulle checka in, då får jag veta att jag inget bagage har incheckat. På planet till Göteborg satt jag och oroade mig för om jag skulle få mitt bagage när jag kom dit eller inte? När jag kommer gående från gaten sitter Patric där nere och väntar. Berättade för honom hur det låg till om bagage. Tog inte alls lång tid förrän jag ser hur min väska kommer åkandes på bandet. Ligger i soffan och tar igen mig lite idag. Sen blir det att gå ner och handla lite mat, hade tänkt prova ett nytt recept så spännande och se hur det smakar. Slog min fot i en hög med plankor så jag blev tvungen att plåstra om dom,för de blödde hur mycke som helst. Blev ändrade planer för mig och Frida om shopping, för jag kände mig så trött. Vi skulle ta det i morgon i stället. Då kanske jag känner mig lite piggare. Puss puss på er!

Inga kommentarer: