tisdag 13 oktober 2009

Så det kan gå

Undra om jag ska orka vara mer effektiv och läsa nästa kurslitteratur eller om jag ska itu med det i morgon i stället. För att inte blanda ihop böckerna kanske det är bäst att läsa det i morgon.

Nu är det inte länge kvar till dess att jag ska dra ut mina 2 visdomständer som fortfarande sitter kvar. Har ett hål längst in i kinden, men det kan visst ta lång tid innan det har läkt igen. Om jag minns rätt snackade tandläkaren att det kan ta upp till ett år. Det som är lite jobbigt är att det samlas en massa mat i hålet. Men det funkar bra att peta bort de med min mellanrumsborste eller vad den nu heter. En sån där som är spetsig. Fick den för att kunna hålla rent på tuggytan på visdomständerna. Jag är glad att jag får lugnande, det jobbigaste tycker jag är att få sprutorna. Hoppas inte det blir lika många denna gång som det var sist, plus att jag hoppas att jag inte ska så ont heller. Det hade jag inte sist så varför ska jag ha de den här gången liksom. Jag tycker nästan att det är värre att borra i tänderna än att dra ut dem. Somnar säkert som jag gjorde sist när jag kom hem efter ingreppet. Det som var mindre trevligt var att kudden och hela armen hade blodats ner. Det var bara att ställa sig i duschen för att få bort allt. Förstår inte att tussen inte sög upp allt.

Aja jag lär mig något nytt varje dag, och bra är väl det.

Nu är det alltså bara 16 dagar kvar :D

Bye bye och puss på er!!!

Inga kommentarer: