tisdag 27 oktober 2009

Redovisning

Sov som en kratta i natt, jag skickade ett sms och grattade Frida på hennes födelsedag. Happy Birthday gumman!! Jag kunde inte somna om efter jag hade skickat sms:et så jag har alltså sovit 4 timmar hela natten och på bussen till skolan sov jag inte heller speciellt mycket heller. Kommer sova desto bättre i natt får jag hoppas.

Nu är jag hemma efter att ha varit i skolan en hel dag och haft redovisning och allt gick bara hur bra som helst, vad hade jag oroat mig för egentligen???

SmurF och Mårten har varit hit och hjälpt mig att äta upp min tårta som jag hade kvar så att den inte behövdes slängas bort. Men dom hade lite bråttom eftersom det var hockey på tv, men kul med lite besök en stund.

Jag har försökt att göra alla mina individuella uppgifter klara så nu är det bara ett citat eller om jag refererar till en bok och sen är allt klart. Det känns hur bra som helst för då behöver jag inte oroa mig för att jag ska sitta med skoluppgifter då jag åker iväg.

Nu ska jag snart ta itu med städningen så att det glänser i min lägenhet innan jag åker iväg.

Kan ni förstå att det är i morgon som jag åker? Jag har bara några måsten som jag måste göra innan jag far iväg, men jag kan tyvärr inte avslöja det här på bloggen eftersom de är en som jag vet som läser den och de är just till denna människa som jag har lite överraskningar.

Wihoooooo gumman jag kommer till Göteborg i morgon, jag längtar som en galning.

Puss puss på er allihopa i detta höstmörker

Inga kommentarer: