måndag 26 oktober 2009

Måndagen

Blev en lyckad middag till mamma och pappa och efterrätten blev också bra även fast jag trodde den skulle vara förstörd. Men det var den inte, den var supergod.

Har haft Mia på lunch här i dag och sen så var hon så gullig och tog med sig mina böcker till biblioteket. Tack tack gumman, en ny lunchdejt hoppas jag att vi kommer att hinna med sen när jag kommer hem och innan du åker i väg på äventyr.

Har börjat att packa och det verkar som att allt kommer att rymmas och det känns som att jag hade mer med mig då jag var till Götet i somras, men det kanske var för att jag trodde att jag skulle använda mer kläder eller så har jag tänkt om denna gång och verkligen prioriterat.

Nej det kanske är dags för mig att släcka ner och gå och duscha innan det är dags att sussa, det är ju trots allt en tidig morgondag som väntar och lååång är den också... Hemma sent i morgon och upp tidigt. Aja sen är jag ju ledig och ska åka bort. Wihoooooo är det någon som har missat det tro???

Tack för hjälpen med besöksräknare gumman!!

Puss puss på er!

Inga kommentarer: