tisdag 13 oktober 2009

Dagens händelse

Ja då var jag hemma från en dag i skolan igen. Det har varit oerhört givande föreläsningar som jag har lyssnat på idag.

Hade även grupphandledning med hela basgruppen och våran lärare, jag trodde det skulle vara mer allvarligt än vad det egentligen var. Varför hade jag oroat mig för detta?

På bussen fick jag lågt batteri så jag kunde inte fortsätta att surra med Frida i telefonen, men en liten pratstund hann vi allt med. Somnade av i Piteå och sov en 45 minuter kanske, det behövde jag för på ditvägen känns det som att jag inte ens hann stänga mina ögon och sussa.

Var hemma vid 17 i stan och då sprang jag snabbt och gjorde några ärenden och sen gick jag hem och stekte blodpudding. Mums så gott det var.

Nu blir det att läsa lite litteratur och stupa i soffan resten av kvällen.

Nya tag i morgon med basgruppsarbete på Skeribi.

1 kommentar:

På landet vid havet sa...

Hej gumman! Va fin blogg du skaffat! Kram Mia