söndag 25 oktober 2009

Sommartiden är slut nu

Jag har hittat en jättefin jacka som jag bara vill ha, men behöver jag verkligen en ny jacka??? Jag får hoppas att den finns i Göteborg så kan jag shoppa den. Den är rutig och fin, jag har ju alltid velat ha en som är rutig. Aja jag får se hur jag gör.

Kunde inte sova så länge i morse och sen trodde jag att det var fram som klockan som skulle flyttas framåt, men det var bakåt så då var jag uppe alldelles för tidigt. Ungefär som en pensionär är jag visst.

Men jag har hunnit med att göra en massa nu på morgonen, jag har gjort en marängtårta till i morgon sen har jag kollat upp böckerna som behövs till nästa kurs och vikt i hop all tvätt som hängde torr på ställningen. Tror jag ska ta och dammsuga av golven och torka dem lite senare och kanske dammtorka så att allt de är klart så det är bara väskan som behöver packas.

Fasen vad ska jag ha med mig allt mest? Tur mamma och pappa kommer hit i morgon med resväskan och förhoppningsvis kan hon hjälpa mig och packa eftersom de är mer vana vid det än vad jag är. Gäller att tänka om när man bestämt vad som ska med och ta med bara hälften av de också.

Trött är jag som tusan, även fast jag har sovit hur bra som helst i natt, är det någon höstdepression jag har hamnat i eller???
Puss puss på er!!!

Inga kommentarer: