onsdag 21 oktober 2009

Onsdagskvällen


Var ett tag sedan som jag skrev men jag har inte haft tid. Har det inte varit skolarbete så har jag varit till tandläkaren och dragit ut tänder. Det gick bra även denna gång,men jag blev mer blå och svullen denna gång. Stygnen har börjat gå upp men det betyder visst att det håller på att läka. Ringde till tandläkaren för säkerhets skull för att höra mig för. Gick en sväng på stan idag för att titta om jag hittade lite kläder,faktiskt hittade jag en klänning men jag vet inte hur jag ska göra om jag ska köpa den eller inte. Måste nog höra med någon som vet om den skulle passa mig. Köpte ett kort till Fars dag för det passade så bra. Ni får se det sen kanske om ni har tur. Sitter här hemma och myser med tända ljus i hela vardagsrummet. Jag är rätt frusen av mig så kan vara rätt skönt med lite extra värme från ljusen. Blir ännu en kväll framför tvn eftersom jag inte känner mig så pigg. Har blivit förkyld som tusan så det är bara att vila upp sig. Det är inte länge kvar nu. Vad kan det vara,jo en vecka kvar:D puss puss på er!

Inga kommentarer: